Kızlar bebeğim bugün 24 günlük ve 2 3 gündür hiç susmadan ağlıyor gece hiç uyumadı bugün çok az uyudu ve uyanık kaldığı her dk ağlıyor doktora götürdük herşeyine bakıldı temiz çıktı idrar kan felan röntgen ultrason gazdandır diyoruz ama gazda çıkarıyor sürekli ağlıyor uyumuyor kolik bebek sanırım bunun için napabilirim nasıl başa çıkabiliriz iyi gelen bişeyler var mıdır relactaz gaz damlası da kullanıyoruz ama banamısın demiyor