Yürümeye başlayana kadar giriyordum. O Uyanıkken. Onu ana kucağına ya da sonraları oturağa koyuyordum ben de duş alıyordum kafamı uzatıp ona gülüyordum vs … ama yürümeye başladığından beridir giremiyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum açıkçası. Uyurken giremiyorum uyanıp ağlar yataktan inmeye çalışır vs , o uyurken de emanet edecek kimsem yok. Gündüz yürüyor zaten oturup bekleme kalmadı , kapıdan bakmam çözüm olmaz çünkü duşakabıne girmeye çalışır vs. Çözümü olan varsa beni aydınlatsın. 🥲