ertumom bebek anne karnınfayken verniks tabakası oluşuyor ve yağ gibi oluyor , bebek doğduktan sonra saç diblerini iyice temizlenemediği için o yağ kuruyor ve konak oluyor . yani çok normal bişey ve nerdeyse tüm bebeklerde oluyor .benim oğlumun kaşlarında bile vardı . Yağ sürüp beklettikden sonra ince dişli tarakla tararsanız temizlenecektir. Eğer yeniden oluşuyorsa yinede çok normal vucudu cildini yumuşatmak için yağ ürettiği için yeniden oluşa bilir