4 aylik olucaz yakında nasipse.uzun suredir kakasını yaparken zorlanıyor ıkınıyorr ses çıkartıyor kıpkırmızı oluyor kendini kasıyor.günde 1 kere çok nadir 2 kere yapıuor?kabız mı olmuş oluyor??başka bir nedenden ötürü bu şekilde yapıyor olabilirmi?sadece mama ile besleniyor