İyi akşamlar kızlar.. Kızım şimdi 5 ay 19 günlük ama 5.aydan beri ellerinden tuttuğumda kendine çekiyor ve hemen ayaklarının üzerinde duruyor ve ayağa kalkınca o kadar mutlu oluyor ki öyle bir gülüyor ki.. kendimden biraz uzakta ayağa kaldırınca da bana doğru yürüyor benden destek alıp.. sorum şu ki bu aydaki bebeği ne kadar ayakta tutumam doğru olur? Aslında yorulunca oturuyor ama tekrar tekrar kalkmak istiyor bütün günde böyle olmaz beli ağırır diye soruyorum..🍀