Ben koalayı kullanıyorum tavsiye üzerine almıştım. Mutfakta sabit duruyor yerinden oynatmak isterseniz biraz ağır ama tekerleri var altta ben yinede sürüklerken zorlanıyorum. Tepsisi çok kullanışlı düşme yok ayarlanıyor ileri geri . Emniyet kemerleri iyi güvenlikli rahat ve konforlu.