Kızlar benim oğlum 17 aylık 8 kelime tek konuşuyor (anne, hadi, dede, kedi, baba, cici, nerde, burda ) bi arkadaşım 18. Ayına kadar konuşması gerekiyordu dedi cok tedirgin oldum söylediklerimizi anlıyor kendi işaret ediyor herşeyin farkında taklitte ediyor yaptıklarımızı, fakat konusmuyor. Bu durum normal mi cok endiseleniyorum. Önümüzdeki ay dr kontrolü var onada soracağım, ama stresten kendimi yedim suan 😔😔