askbebegimmbenim mooomm01 alt gazı canım istediğin kadar çıkar tamamen çıkaramadığı için memede huzursuz oluyor 3 aylık olduk hala aynı durumdayiz
Ozzy23 Benmkide cok huzursuzdu aylarca ugrastm normal emziremyrm die ama gazdı hani bi cıkarttm gazı cıktı değil o kdr gazlı oluyorlarki rahatlamyrlar emzirmeye devam et
mooomm01 Ozzy23 ediyorum kuzum da bazen aşırı huzursuz oluyor ememiyor bende mama vermek zorunda kalıyorum açta olmaz çünkü