gulanasi Merhaba arkadaşlar. Bebek kamerası almak istiyorum, işe gittiğimde telefondan izleyebilmek için. Kayıt da tutsun. Ses de karşılıklı iletsin istiyorum. Kullanıp memnun kaldığınız marka/model var mı acaba?
amansallagitsin gulanasi weewell marka oneririm gece gorusu karşılıklı ses var kaydedci ozeligi var ancak prize takili bir sekilde kullaniliyor
Yas27yolunyarisi gulanasi xiaomi kesinlikle öneririm gece görüşü var kayıt sistemi var hareket sensörü var hatta,hareket algıladığında bildirim gönderiyor ben çok memnunum
Zmh0311 EZVIZ marka kullanıyorum çok memnunum istediğiniz bütün özellikler var 3 ay önce 1.200 TL ye almıştım
amansallagitsin gulanasi e bebekten almistim hareket sensorlu hareket edince bildirim geliyor. Vs vs uyguna almstm iki sene once smd ne kdr bilmiyorum weewell wmv360 die geciyor
pozitifanne06 gulanasi https://app.hb.biz/uCN2qoQYyHpe 128 GB a kadar kaydediyor kaydetmeniz için basmanız gerekiyor. Görüntü kalitesi iyi, gece görüşü var karşılıklı konuşma var memnunum. Ben ucuz olduğu için aldım djdjdj yoksa Xiaomi alırdım