Kızlar bebegimi emzirip altını temizleyip yatiriyorum uykuya geçemiyor bir türlü sürekli araniyor meme istiyor vızır vızır ediyor. Goguusume alınca 5 dk emip uyuya kalıyo yatağına koyunca gozlerini aciyor
Uykuya dalana kadar resmen diğer emme saati yaklaşmış oluyor 1 1 buçuk saat uyumuş oluyor. Bebegim az uyuyormuş uyku kalitesizligi varmış gibi geliyor. Sizin bebislerde böyle miydi 15 günlüğüz henüz, ilerde gecer mi bilmiyorum şimdi bana ihtiyacı olduğundan mi böyle yapıyor bilmiyorum kendi kendine uyusun istiyorum. 2 posta emmiş gibi bir şey oluyor kısaca uykuya dalmak için Bi posta daha emiyor.
Emzirme sonrasi altını alınca uykusu bolunuyor aslında
Yoksa ilk emmede de uyuya kalıyor zaten ne yapacağımı şaşırdım. Önce altını alıp emzirsem emerken de bazen çiş kaka yapabiliyor