evin34 Merhaba arkadaşlar kiz ve erkek çocuklarına odayi nasıl yaptınız benim çocuklarım ortak kullanacak ama mobilyası nasıl olacak bilmiyorum fikirlerinize ihtiyacım var
delirmeceler evin34 çocuk odam okadar büyük değil montessori ranza aldım 4 kapılı dolapları var sizin iki yatak ve dolap sığacak şekildeyse kesinlikle iki yatak alın
delirmeceler evin34 ben ahşap yaptırdım nevresimleri kız ve erkeğe göre aldım sadece birine gri birisine pembe
evin34 delirmeceler teşekkür ederim güzel olmustur görsel atma şansıniz var mı atabilir misiniz rica etsem
livanurvealpinannesi61 evin34 kız ve erkek çocuk ilerde aynı odada yatması doğru değil. Benim kızım ve oğlum var ayrı odada yatıyor. Kızıma karyola aldım çilek mobilyadan onda yatıyor