Merhaba kızlar
Bebeğim 10günlük hem mama veriyorum hem anne sütü veriyorum ama mama verimce eşim kızıyor
Biberon kullanıyorum acaba kaşık biberon mı lzm .
Mama niye veriyorum çünkü emziriyorum emzirince çocuk bi saat emiyor yeniden aç kalıyor anlamadım ki sütüm yetmiyor mu acaba
Sizce yanlış mı yapıyorum