Ikranurhtc ben 4 yıl önce karcher sc3 almıştım. 3-5 kere kullanıp bıraktım. Ben bu tarz aletleri denemeyi çok seviyorum, karcherin çoğu ürünü var bende. Sert lekeleri çıkartmıyor, banyoda hijyen sağlıyor ama deterjan yine kullanmak zorundasınız yani sadece ekstra hijyen sağlıyor. Davlumbaz elektrikli ocak üstü gibi yerleri temizlemeyi kolaylaştırıyor. Koltuklar için bence çok etkili değil çünkü gene siz fırçalıyorsunuz, karcherin koltuk yıkama makinesi baya iyi bunun için. Cam için de aparatını almalısınız ama gene karcherin cam silme aleti var şarjlı, ben onu duşakabin vestiyer vs yerlerde kullanıyorum baya etkili. Kısacası bence pek değmez. Pandemi zamanı sıcak buharı zemine basmak zevk veriyordu ama ıslak iz bırakıyor arkasından kuru vileda ihtiyacı var.