Herkese merhaba Bir kaç gün önce rahatsızlandım şiddetli öksürük vardı sonrasında öksürüğün şiddeti azaldı fakat bir anda boğazımı bişey tıkıyor ve nefesim kesiliyor bir kaç saniye nefessiz kalıyorum derin derin nefes almaya çalışıyorum ama nafile. Doktora gittim stresten dedi fakat stres yaptığım bişey yok. Daha önce başına böyle bir şey gelen varsa lütfen yorum yapabilir mi artık korkudan öksürüğümü tutuyorum