Hafsaninannesii Mehmetyagiz_ ilk 10 gün denedim çok güzel başladı tuvalette 3 ay sıkıntı olmdi ama kışa girerken gene altını ıslatıma söylememe olunca mecbur bağladım
Mehmetyagiz_ Hafsaninannesii ne yapacağımı bilmiyorum inanın kafam karışık bi taraftan bırakmak istiyorum bi taraftan 20 gün oldu az daha sabret diyorum bilmiyorum