Mehmetyagiz_ 25 aylıkTuvalete gidiyor yapıyor orda bi sorun yok ama asla çişim geldi demiyor hep altına yapıyor 9 gün oldu erken mi daha çişim var demesi için bırakayım mı bilmiyorum kafayı yiyecem yardım edin ne yapabilirim
Klyldrm Mehmetyagiz_ bende alıştırmaya başlayacağım 2 yaşında şuan. Kakası geldiğinde bezine yaptığında söylüyor bu sinyalleri vermeye başladık artık. Sizin söylüyor muydu bezine yaptığında? Normalde 30. Aydan sonra başlayın diyorlar aslında biraz daha büyüdüklerinde
Ikiprensesmom_ Mehmetyagiz_ benim kizimda da öyleydi altina yapti haliya yapti birakmayin sabir gösterin sinirlenmeyin elbet o da düzelir siz baya yol katetmissiniz
bussraozturk Mehmetyagiz_ benim oğlum da 20 aylık 2 hafta oldu başlayalı dediğin gibi çişim var demiyor altına çokça kaçırıyor kakayı çok güzel öğrendi ama çişte hala sıkıntılıyız bence artık beze geri dönme zamanla daha az kaçıracak ve bakacaksın hiç kaçırmışlar ve hatta anne çiş diye kendisi söyleyecek kimi bebek hemen kavrar kimi de biraz zaman alır Allah sabır versin bu arada ☺️
Mehmetyagiz_ Klyldrm yok demiyordu ama yaparken belli ediyordu bilmiyorum erken mi başladım az daha mı bekleseydim 9 günden sonrada bırakmak istemiyorum ama yaa hiç demezse diye de korkuyorum
Mehmetyagiz_ Ikiprensesmom_ sabır falan kalmadı çok bunaldım bu konuda kızınız kaç günde demeye başladı
Ikiprensesmom_ Mehmetyagiz_ hemen söyledi tabi ama arada kacirmalqr oldu ama ben sabrettim vazgecmedim
Hafsaninannesii Mehmetyagiz_ çok sabırlı olmak gerekiyor sen kizarsan çekinir söylemez korkar alışması zaman alır
Mehmetyagiz_ Ikiprensesmom_ bi taraftan bırakmak istiyorum bi taraftan 10 gün oldu sabret diyorum bilmiyorum 10 dk içinde iki kere altına yaptı böyle olunca sinirleniyor insan
Mehmetyagiz_ bussraozturk inanın çok yoruldum şu süreçte ve 3 gündür daha kötü sürekli altına yapıyor günde kaç kere değiştiriyorum sayısını bile bilmiyorum
bussraozturk Mehmetyagiz_ şimdi bezi takarsanız ama kafa karışıklığı olacak 2-3 ay sonra yine aynı şeyler yaşanmayacağının garantisi yok ki kimisi 3 günde öğreniyor olabilir külü bebek de 2 ayda anca yerine oturtuyor bi şeyleri tabi karar sizin ikinizin psikolojisi için en güzeli neyse onu yap derim☺️
Mehmetyagiz_ bussraozturk bende öyle düşünüyorum ama sürekli altına yapması kızdırıp sinirlendiriyor bi de sürekli altına yapınca annecim hani tuvalete yapacaktık neden çiş demedin diyorum bu da mı olumsuz etki yapıyor acaba
Taze_annecik Mehmetyagiz_ Ben de o aylarda başladım. İstemedi zorlamadım. 30 aylıkken tekrar denedim. Şuan 31 aylık çişini kakasını yapıyor. Arada gece kaçırıyor.
Mehmetyagiz_ Taze_annecik istemediğini nasıl anladınız ben tuvalete götürüyorum yapıyor ama çişini söylemiyor
Taze_annecik Mehmetyagiz_ Tuvalete gitmek istemiyordu. Ama ben direk klozete oturttum. Çocuk haliyle korktu. Bez tak diyordu.