Merhaba Bebeğim 4 aylık doğumdan itibaren esema markasını kullandık mama için sonra Aptamil konform ile geçtik kakası kına yeşili oldu doktorumuz da şu an Bebelac lf kullanmamızı önerdi onu kullanıyoruz ama hala iyileşme olmadı bu durumu yaşayan var mı