Kızlar bebeğim 6 ay 9 günlük oldu. 36 gündür gece uykularımız asla yok 20 dk da bir aglayarak uyanır olduk. Kac doktor gezdim kimse bsy bulamadı bugun bi doktorda rutin butun kanlara ultrasona herseye baktı fiziksel olarak gayet saglıklı bu demek ki uyku terörü yasıyor dedi. Ve bi cözümü yokmus bana dua etmekten baska bsy yapamazsın kendiliginden gecmesini bekleyeceksin dedi cok kötüyüm asırı yıprandım var mı basına gelen acaba