Kızlar ya bugun 6 ay aşısın la gittim sağlık ocağına bana dediler ki sağlık bakanlığı kızamık bebeklerde artık erken görüldüğü için 9 10 11 ayların birinde tek doz koydu yaptırmak aileye kalmış tercih normalde 1 yaşında tek dozmus şimdi o aylarda tek doz 1 yaşında tek doz ne düşünüyorsunuz bu konuda yaptıran var mı erken veya yaptırmayı düşünen?