aspanda Merhaba doğum yapalı 8 gün oldu ve bu süreçte afedersiniz ama gazım ve büyük abdestim çok sancılı bir şekilde geliyor sanki karnımın her yerinde dolanıyor sancı nefesimi kesiyor başına gelen var mı ?
Dilaradeniz aspanda evet benimde öyle oldu gazini tutma sakın çıkar o daha çok sancı yapiyo inşallah hemen toparlanirsin 😊 ve bol bol yürü hareket ettikçe hem bağırsakların calisiyo hemde vücut kendini toparliyo
Ecekusu Kabızlık için doktorum bana şurup vermişti hamileyken çok iyi gelmişti bence doğumdan sonra da içile bilir saglıkocagınıza gidip doktorunuza bir danışın size şurup verir geçmiş olsun