apopot benim hic sorun olmadı , bilmiyorum ki sebebi o muydu.. yoksa başka birşey mi .. ben sadece doktorun yatis emirlerine uymadigimdan erken dogum riski gecirdim. Onuda takmadim gerci pek. Sonrada acilmam durdu 2 cm de kaldı. Doguma 3 gun kala suniyle başlatti. İkincide de erken doğum yaptim 36+5 de cunku buyukle oynayip zıplayip yaz gunu sicakta evde bunalip aksamlari saatlerce geziyorduk dayanamadi cocuk 🫣