Selam kızlar bir sorum olacak ben ünv sınavına daha önce hiç girmedim başvuru alanında tyt ayt ve ydt tercihleri vardı ben 3ünüde tıkladım sanırım yanlıs yaptım ve 845 lira gibi bir ücret ödedim bu durumda ne yapmam lazım sanırım sadece 1 oturum oluyordu sınav bende 3diye 2tanesine fazladan para ödedim ne yapacağım iade yapılabilirmi