demirtug Bir cok kisi 2 yasina kadar avmye sokma diyeo ama 2 cok gec siz ne dusunuyorsunuz arabasinda ustu ortulu yuzu gozukmeyecek sekilde girebilir mi?
bomgomy demirtug bence en erken 6 aylıkken girebilir. Cunku asısız 1 aylık bebek cok savunmasız, 6 aya gelene kadar en azından bazı asılar oluyor, kapatsanız ustunu bssy farketmez o havayı soluyacak , ki dr lar ilk 3 ay kalabalık ve kapalı ortam onermıyor
yenianne01 demirtug avmye gitmedim canım ama oğlum yazın doğdu Avm dışında heryere gittik 20 günlükken kahvaltıya gittik
maygirl bomgomy cok savunmasiz ve bagisikligi gelismemis ustelik coğu aşılari henuz yapilmamis 6 ayı bekleyin derim.mazallah hastaliklar gecmek bilmiyor.doktorlarn tedavileri ilaclar bile gecirmiyor.bnce girdirmeyin avm ye.
maygirl bomgomy yaa hahahaha bebişkomq bi bakayim derken farkli isime yanıt vermisim hahha pardon canm 😆
yenianne01 Ogulluana canım nasıl oldu bilmiyorum ama ben post sahibine yazdım ama niyeyse senin etiket çıkmış anlıyamadım🫣🫣
kahvekokusuu demirtug bence avm harici her yere gidlir ben hep disardaydim her gün slinge koyup cikarirdim
Aybirkorunbe demirtug Sebeb neymiş sokma demekte ki anlamıyorum bu insanlar bebeklerini nasıl saklıyorlar ya ben hastaneden 5. Gün çıktım 7.gün doktora gittikten sonra her gün çıktık dolaştık neredeyse avm ye de gittik markete de saçma sapan şeyler
Birminikaslan demirtug gittim her yere gittik bence ne kadar küçük olurlarsa o kadar kolay uyum sağlıyor ha şu an kis salgın var o ayrı
delirmeceler demirtug haftasonunu tercih etmezseniz kalabalığada maruz kalmaz 1 aylıkken hastane küvözündeydiler ama eve geldiklerinde 2400 düler şükür heryere girdik çıktık
siyah0606 demirtug valla canım 13 günlük bebegim dün avmeye gittik çok bunaldım lohusalık beni mahvetti çıktım gezdim kafam dağıldı bilmiyorum herkes zararlı falan demiş ama hastaneye gidiyoruz o kadar hastalığın içine sokuyoruz falan o daha zararlı bence