2.5 yaşında kızım var sürekli mız mız hiç mutlu edemiyorum memnun edemiyorum mutlu olsa bile o kadar kısa anlık ki genelde hep huzursuz benim kızıma özel bir durum mu yoksa hep bu yaş mı böyle anlamadım çok üzülüyorum bu duruma çocuğumu mutlu edemediğim için zaten uyku desen hiç yok ne gece ne gündüz