gul_me_0 biz cadence ile boyadık banyo dolaplarını, hiç memnun değilim. Çizildi etti, uyuz oldum. Boya sökücü aldimm yakın zamanda çıkaracağım.insallah😊 banyomuzu da folyo ile kaplamistik, renklendir hayatını sitesinden alıp. Ondan çok memnunum. Belki dolap kapaklarını da kaplayabilirim bakalım😊 usenmezsem😄