ayse_kutay Kızlar bebeğime bı mama bı kndi sütümü veriyom SMA kullanıyordum hipp e geçtim Sizce Hangisi iyi doyurucu
Nuryg ayse_kutay bende hipp ile başladım ama bebeğim bi zaman sonra reddettiii yemedi sma ya geçtim hem gazı rahatladı hemde severek yiyor
nurftma Sma Optipro kullanıyoruz oğluma doğduğundan beri. Bebelac denedik içinde tahıl falan besleyici ama çok kilo aldırdı geri sma ya dönüş yaptık gayet memnunuz gaz yapmadı düzenli olarak gaz damlası da kullanıyoruz oğluma.
Suldavulcu Her iki mamayida kullandim cok bir fark goremedim içerik olarak aynilarhemen hemen zaten. Optipro daha cok kullaniliyor genelde. Bebek sevip iciyorsa kilo alımı iyiyse sık sık degistirmeyin bence mamayi