Sese kızlar oğlumun neu değerleri çok düşük doktor birşey demedi ama bende yeni gördüm tahlilleri bakarken lösemi belirtisi falan diyor. Alerji testinde de düşük çıkmıştı valla korktum bir yaşında oğlum bu arada yorumlarsanız çok sevinirim.
vildanzeynep Sese Korkmayın kalbinizi ferah tutun inşallah bit şey yoktur . İnternete bakmayın her şeyi kötü yorumluyor onlar . Rabbim korusun evladınızı🙏🙏
menesahasan Sese canım İnternet sonuçlarına aldansak hepiniz ya kanserdik önemli bişey olsaydı doktor söylerdi içiniz rahat etmiyorsa farklı bi Dr danışın