Tugba0133 benim bebeğimin de uzun sürmüştü sonra anne sütü olayını okuyup önemsememiştim pek burdan okudum onu da hani,sonra baktım olmayacak doktora gittim meğer idrar yolu enfeksiyonu olmuş,ne bileyim ağlaması falan da yoktu o yüzden anlamamıştım sizde tekrar doktora gidin bence