Hanımlar bebeğim 4 ay 5 günlük memeyi çok az içip bırakıp etrafını izliyor benimle muhabbet etmek istiyor ve ne yapsam da memeyi tutmuyor geri . Ağlamıyor ısrarla etrafına ve banq bakıyor
Az emdiği için uykuları da kısa
Geçici mi bu durum
Ayni şeyleri yaşayan var mı