inci33 ben doğrumu emin değilim ama yaklaşık 8-9 aydır çıkarmıyorum boynundan takmadan önce ilk diş çıkarırken ateşi oluyodu biraz ön dişlerde falan birde aşırı uyksuuzluk oluyordu ama taktığımda beri azı dişleri bile çıktı hiç ateş olmadı daha ondan mı bilmiyorum ama bence yararlı bişey aşırı huzursuzluğu iştah kesilmesi falanda olmuyor kolay geçiyor genelde