busraselim Bebeğimi uyutuyorum kalkıyorum hemen uyanıyor kendi kendine uykusuna devam etmiyor. Şuan 2.5 aylık böyle alıştırmak istemiyorum hiçbir işimi yapamıyorum önerisi olan var mı?
beyzzsenturkk_ busraselim destek bekliyor uyku arkadası beyaz gürültü ya da sallama emzik vs gibi destek sekillerini deneyin
gozdegunduz busraselim 4 aylık bebeğim hala bensiz uyumsz. Bi süre öncesine kadar annemle de uyurdu ama ataktan mıdır nedir ben ve babası dışında kimseyle uyumaz oldu. Temassız asla uyumuyor. Ev işi falan yok yani eskisi gibi açıkcası pek umrumda değil o nasıl isterse öyle olsun o bize değil biz ona uymalıyız kafasındayım ben. Bi de bu zamana kadar hep annem benimleydi çok yardımcı oldu sağ olsun daha yeni yeni baş başayız evimizde. Eğer size destek olacak biri varsa o yardım etsin yoksa da boşverin hiçbir şey bebeğinizden önemli değil. Eşim işten gelince ertesi günün yemeklerini yapıyorum artık o bebekle ilgilenirken sizde böyle yapın isterseniz
adaatuna Bebeğiniz daha 2.5 aylık çook normal zamanla düzelecektir. Ben spotify’den pış pış elektrik süpürgesi açıyorum daaha rhaat uyuyor
busraselim beyzzsenturkk_ sallıyorum yatırıyorum çok derin uyumasına lazım hemen uyanıyor ve emziğe de alıştıramadım daha 😔
beyzzsenturkk_ busraselim yanına tişörtünüzü kokunuzun olduğu bişey bırakın ya da salladığınız yastıga giydirin tişörtü