Arkadaşlar merhaba, 25 günlük bebeğimin her bezinde kaka alıyorum. Dün 8-9 kere kakalı bez aldım, bugün de aynı şekilde her uykudan uyandığında kakasını yapıyor. Kakasını yapıp uyusa bile uykusunda da sürekli ıkınıyor. İshal midir değil midir anlayamadım, kusmamız bir kere oldu bugün ama o da gazını çıkarmadan yatırdığım için oldu diye düşünüyorum. Ateş takibi de yapıyorum, 36.8 36.9 civarı o da sıkıntılı değil. Var mı aynı durumda olan?