Bebeğim 37+1 de doğdu aramızda abo uyuşmazlığı vardi buna ek indirekt coombs testi de pozitif gelmişti daha sonrasında sarılık vs durumları oldu bunlar geçti Suan 3 aylık bana taburcu olunurken 3. Ayda tekrar kan testi gerektiğini söylediler kan grubu değişebilir diye henüz yaptırmadım ama değişen var mı acaba merak ettim benim 0rh+ eşimin arh+ di bebeğim arh+ olarak doğdu