Kızlar benim bebeğim bir hafta sonra 11 aylık olcak. Gündüz bazen toplam 2 2 buçuk saat uyuyor bazende 3 saat. Sizce çok mu ya? İlk uyku 10:30 10:45 civarı 12ye kadar uyur. 2. Uyku 15-15:15 civarı 16:15 yada 16:30a kadar uyur. Bazen 5 10 dk fazlada uyuyabiliyor. Ama gece ya saat başı uyanır yada mesela gece 1 1 buçuk gibi uyanır 3 3 buçuk gibi geri uyur onunla sabah 7 buçuk 8e doğru tekrar uyanır. Bu sık uyanmaların ve uyanıp 1 2 saat geri uyumamasının sebebi sizce gündüz uykusu mu? Öyle aman aman ek gıda yemez mamaya daha çok düşkün yoksa ek gıda yemediği için mi böyle uykuları :( hani yesede çoğu zaman güzel yer ama bazende yemez işte çorbayı çok sever pütürlü oldu mu yemez mesela