Kızlar kendimi çok kötü hissediyorum böyle kötü bir anne olmaz olsun ya. Resmen uyansın istemiyorum. 17 aylık olcak canıma okuyor, gitti benim uysal çocuğum yerine canavar geldi. Sürekli mızmız ağlıypr. Uyku sorunumuz pek yok gündüzleri 2 uyku yapar 1 saat yatar. Mesela 3 te uyandı. Şuan geri uyusa keşke diyorum 😢😢 yemeği zor yediriyorum bin bir oyunla . Ne yapacağımı şaşırdım. Aşağı kaynanma gideyim diyorum orda 1 sn durmuyor habire çekiyor beni bir yerlere ağlıyor mızmız . Diş mi çıkıyor ne yapıyor anlamadım ama anladığım tek şey var çocuğun sorumluluğu beni aşarmış. Yıllarca yeğenlerime baktım gül gibi bakarım çocuğuma dedim, bakıyorum da aslında ama çok yoruldum artık