Ozgebegum Yaz tatili için kızıma mayo mu bikini mi daha rahat olur? Fiyatlar sezonda artmadan almak istiyorum. Kızım 2 yaşında olacak ilk kez denize havuza girecek neler kullanışlı olur
Elmsnghn Ozgebegum bence bikini çok tatli duruyor ama güneş ışınları dik bi sekilde omuzlarina zarar verir derisi daha cok ince onun yerine omzu kapalı kısa kollu şeklinde mayolar daha iyi olur bence yanmaması icin bnde oğluma onlardan alcam
Betelgeuse_ Ozgebegum bence bikini, güneş ışığı vurabildigi kadar vursun vücuduna, d vitamini depolasin 🌞
sek_kahve Ozgebegum uzun kollu üst mayoları tercih ediyorum şahsen. Ciltleri zaten hassas, günde 10-15 dk güneş görseler yeter, fazlasına gerek yok
renzey48 Hehe yazı iple çekiyorum ben ikisini de alıp deneyecem :) Cici cici :) Geçen yaz girememenin de acısını çıkartcaz birlikte :)
neanladinyurdagull Ozgebegum ben mayo alacağım şahsen kızım için çünkü bikini şeklinde zaten düzgün durmuyor kayıp duruyor giydirmenin anlamı kalmıyor bence
Ozgebegum neanladinyurdagull haklısınız ama bikinisini giyip çıkarmak belki daha kolay olur diye fikir almak istedim
beyzzsenturkk_ Ozgebegum hem mayo hem bikini aldım içim gidiyo yaza kadar insallah olur ya cok heveslendim 1,5 yasında olucak
Marianne Ozgebegum mayo ve uzun kollu mayo kumaşından tişörtler var denize girmek için ondan alıyorum ve boynunu kapatan şapka kullanıyor.
beyzzsenturkk_ Ozgebegum ben pendik pazarına gitmiştim öyle markalı bişey almadım ama bi tanesi hediye geldi decathlondan cok güzel mayosu hediye bikinisi de pazardan aldım bedeni kalmayanlar vs satıyorlar ya öyle aldım hatta bi kere giydirmiştim şöyle
yenianne01 beyzzsenturkk_ canım yanlış anlama ama bence paylaşma Sonuçta erkeğinde olabileceği bir sayfa pedofililerinde arttığı durumdayız malasef
Redpanda Ozgebegum görüntü olarak açık mayo ve bikiniler çok hoş dursa da uzun kollu uv korumalı mayo aldım. Ciltleri çok hassas, güneşle direkt temas etmesini istemiyorum. Şapka ve güneş gözlüğünü de alacağım. Haziran ayında 7 aylık olcak
Redpanda Ozgebegum şu an küçük olduğu için atasunun kendi markasını alacağım. Temel koruma özellikleri mevcut
Hamburgerr Ozgebegum 3 kez tatile cıkma tecrübesiyle mayo diyorum giyip cıkarması cok kolay uzun yada kısa kolluları tavsiye etmem çocuk tir tir titredi resmen denizin icinde, omuzları dışarda kaldıgı icin
Hamburgerr Ozgebegum kollu olanlar ıslak kalıyor ya deniz bölgeside rüzgarlı olunca omuzları üşüdü o yüzden titredi, denizin icindeyken yani