Acemimomm İki adet beşik aldık ama ikisinde de yatmadı kolik bir bebekti doğduğundan beri hamakta yattı bir yaşını geçti hala hamakta yatıyo beşikler hiç kullanılmadı biri park beşik diğeri ahşap ankara içi ihtiyacı olanlar detaylı bilgi için yazabilir
Ozooo Acemimomm Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝