Benim 6 aylık bir bebişim var. Yakın bir arkadaşımın denemelerine, doktora gitmelerine rağmen olmuyor. Yakın zamanlarda evlendik. Bizim niye olmuyor diye çok kafaya takıyor. Eşi de o da çok üzülüyor. Hekimlere falan saygım sonsuz da bazen de bu süreçten geçenlerin denediği yöntemlerin yiyeceklerin içeceklerin daha etkili olduğunu düşünüyorum. Doktorun dediğine göre babanın sperm kalitesi oldukça düşük. Bu durumda olup sonrada bebişi olanlar ne kullandı ne yaptı?