Cly01 Ya fazla izletmek istemiyorum 2 yaşını geçti ama o kadar tatlı niloya aç diyor ki kıramıyorum ara ara açıp izliyoruz başka bir sey izlemez sadece niloya iceriginin temiz olduğunu düşünüyorum bende izledim birkac defa siz ne düşünüyorsunuz
Kader3851 Cly01 bnm kızımda Niloya ve Kukuli hastası onların saati geldiğinde açıyorum bitince kapatıyorum 3 yaşında yiyoya açar mısın dio😂😂
SetenayCo alparslan1_ Ben kızıma hala sıfır ekran gidiyorum. Bu niloya muhabbeti 6 7 sene önce ekşisözlükte yapılmıştı o zaman öğrenmiştim ben de 😊 Hatta evde uzun bir süre toospiiik toospiik canım arkadaşııımm şatkısını söyledik. Hatta babaannemin adı “Tospik” kaldı o hünden sonra🤣🤣
Kader3851 Cly01 sürekli başında durmasın bizimki izliyor ama bn sürekli soru sorarım pür dikkat tvye bakmaz