Noname21 hayır doktorlar olması gerekeni yapıyor sorun şu ki oğlum asla durmuyor hastanede olduğunu anladığı an deli gibi ağlıyor , kan aldırmıyor serum vs takamıyorlar.3-4 kişi zor tutuyoruz idrar tahlili bile yapamadılar en son , sünnetten sonra çocuk nefret etti doktordan hastaneden . Gitsek yine aynı şeyler olacak yapamıyoruz diyip gönderecekler haklı olarak 😢