Merhaba Hanımlar hamileyim ilk bebeğimde tanıdık birinin beşiği almıştık.simdi sıfır almak istiyorum. Kademeli ahşap beşikler var ama 60′a 120 falan oluyor Ve bebek anca 1 yaşına kadar yatabiliyor. Park beşik almayı çok düşündüm Onda da çok fazla kimyasal olduğu için ve sentetik olduğu için önerilmiyor büyüyen beşik nasıl sizce