Aselsmommy Haftaya kızımın 1.yaş doğum günü kutlaması yapacağız. Bu hırkayı giysem çok mu saçma olur bide nasıl kombin yapmalıyım şık olabilmek adına..
Sugarmommy Aselsmommy tesettürlüyseniz siyah kalem etek yada piliseli etek güzel durur tesettürlü degilseniz deri pantolon güzel olur
Nurbost Aselsmommy cumartesi de oğlumun doğum günü var . Evde aile arası yapacağız. Ben bunları aldım
Ececiiim Aselsmommy kapalı mekanda kutlayacaksanız hırka biraz tuhaf olur sonuçta dış giyim. Şık bir gömlek giyebilirsiniz onun yerine.
Deletedmom_89 Aselsmommy bence spor bi hırka üstüne inciyle şıklaştırmaya çalışmışlar da olmamış gibi doğum gününe göre basit geldi bana
Gulsen4224 Aselsmommy doğum günü için hani biraz biraz olmaz sanki cnm😑normalde giyim için güzel ama🌸