fatma_21 Kızlar bebeğim 2 aylık, gece 12 de uyanıp sabah 10 lara kadar uyumuyor, keyfi yerinde oluyor bazen ama genel olarak uyumuyor. Bu sefer gücüm kalmıyor uykum geliyor napacm , atak haftası mı oluyor ne oluyor
sweet__mom fatma_21 bizde öyleyiz 2 aylık oğlum gündüz uykusu ile gece yer değiştirdi bide aşı oldu yavrum alt üst olduk
tasdemirrr fatma_21 bizim de bugün2. ayı oldu iki gün önce bu şekildeydi hastaneye gittim içimin rahatlaması için gaz birikmiş siz ne kadar çıkarsanız da birikebiliyor. Lavman yaptılar rahatladı yavrum.
tasdemirrr fatma_21 bende öyle zannediyordum senin bebeğin kesinlikle öyle diye demiyorum ama gazını çok kolay çıkartan sürekli kaka yapan ve osuran bir bebek açıkcası ama yine de birikmiş . röntgeni gösterince doktor şok oldum.