Kızlar size bi sorum olacak. Geçenlerde hasta oldum, ilaç kullanmak zorunda kalıp kızımı emziremedim. Kızım alerjik olduğu(4 buçuk aylık)için evolvia rp1 mama başladık. İki gün boyunca zar zor içirdim 3 saatte bir bazen 100cc bazen 120cc. O iki gün boyunca çişli bez sayısı azaldı. Emerken daha çok bez değiştiriyordum. Bezleri dolmak bilmedi. Biraz yoğun biz mama zaten hazırlarken çözülmek de bilmiyo. Yoğun olduğu için mi Az çiş yapıyo? Kullananlar da durumlar nasıl? Yazarsanız sevinirim. (Bu arada hala mamaya alıştırmaya çalışıyorum. İlacı bıraktığım için emiyor da)h