Bebeğim 7 aylık burnu akıyordu emziği ememiyordu 1 haftaya yakın ve tamamen bıraktı emziği sürekli beni emiyor gece artık dayanamıyorum yanıma yatırıyorum o emzik gibi beni emerken uyuyorum heryerim tutuldu beni emzik niyetine kullanıyor sorum şu ki emziğe tekrar alıştırmalı mıyım nasıl alıştırabilirim. Yada hiç alıştırma bıraktırması zor olur mu derdiniz