Yaademm hsg olmadan hamile kaldım ama regli olmama 4 gün kala her gün regl ölüyorum sandım bir iki damla kan geliyordu tam regl olmam gereken gün çok ağrım oldu işe gitmedim evde test vardi aklima geldi yapayim dedim hemen çift çizgi çıktı o gün hemen kan verdim hcg 700 çıkmıştı sizinde Allah gönlünüze göre versin inşallah 🥰🤲