Alp02 https://i.imgyukle.com/2019/12/25/VVKjGR.jpg https://i.imgyukle.com/2019/12/25/VVKXbe.jpg https://i.imgyukle.com/2019/12/25/VVKgrN.jpg https://i.imgyukle.com/2019/12/25/VVKO5c.jpg
Dorugum 6.ci hastaliga benzio benim oglumda olmustu isterseniz bi arastirin internetten 6.ci hastalik die dokuntuleri fln ona benzio resimlerde de gorursunuz zaten
Deletedmom_9857 Alp02 ateş yapar canım 6. Hastalık oldu mu hiç ateşi ben alerji gibi düşünüyorum ama gene bi gösterin
Dorugum Alp02 biz hem kolay hem cbk atlattik dr bisey olmaz dedi ilac bile vermedi zaten dokuntu olunca hastalik gecio demekmis yinede bi gosterin belki baska biseydir allah korusun meleklerimizi rabbim sifa versin ins