eylusko_ Ilk gebeliğimde Rahim kısalığı olduğunu öğrendim. ilaçlar kullandım Ve son 4 ay hep yattım ..2 . Gebelik istiyorum Fakat bu durumu tekrar yaşamaktan korkuyorum 2. gebelikte de rahim kılsalığı oluşur mu yapısal bir durum mudur bu yaşayan var mı
tatlisert eylusko_ kardesimin şöyle bı durumu vardı ilk gebeliğini su gelmeis sonucu 19 haftada kaybetmişti ikinci gebeliginde açılması oldu ve çok iyi bir doktora denk geldik o da rahim ağzı yetmezligi olduğunu soyledi çok şükür bebeğini kucağına aldı. Ege rki bir daha gebelik olursa hemen dikiş atılması gerektiğini söylemişti.