minikveannesii Kızlar bebeğim bugün tam 3 aylık oldu yatınca ağlıyor sürekli böyle oturma pozisyonda sakinleşiyor ve o şekil durmak istiyor sizce şu an başlamam gerekiyor mu sizler ne zaman basladnz deatekli oturtmaya doktoruma sormayi unuttum
beyzzsenturkk_ minikveannesii 4,5 aylıkken oturtmaya başladım cok kısa sürelerle başta kucakta sonra yumuşak zeminde ve destekleyerek
Marianne minikveannesii kız bebek 6 aya kadar oturtulmaz. Kız bebeklerin üreme organları daha gelişimi devam ettiği için önerilmez. Doktorunuzla görüşün önce derim. Erkek çocuksa bilemem