Kızlar kızımda bu ay oluşmaya başlayan tüyler gördüm. Dudak içi ve hafif dudak dışlarına doğru. Sarımsı ve açık kahve karışık çok dikkatli balınc görülüyor ama doğduğunda yoktu. Nette baktım erken ergenlik dalan yazıyor ama daha 5 aylık yani böyle bir şey olabilir mi? Bu ay çok pişik sorunu yaşadık trovazol ve hametan krem kullandım neredeyse her gün acaba kremler sebep olmuş olabilir mi? Başına gelen var mı?